pirmdiena, 2008. gada 29. decembris

Michael Lohan pievieno jaunu ziņu


Vakar, mēs rakstījām par Michael Lohan mūldēšanu par Lindsiju un Semu un nu viņš nāk klajā ar jaunu ziņu. Viņš par savu iepriekšējo bloga ierakstu saņēma ļoti daudz nosodījumus tieši komentāru sadaļā, nu viņš ir uzrakstījis jaunu vēstījumu, lai pateiktu visiem, ka iepriekšējais blogs nav par Lindsiju un Semu.

Turpinājumā lasiet izrakstu no viņa bloga:

"Pēc tam, kad izlasīju Jūsu komentārus par šo blogu un citus arī, ļaujiet man pateikt, ka šī mājaslapa nav par Lindsiju vai Samantu. Man nav nolūks atklāt kaut kādu informāciju vai izjūtas. Es arī drīkstu būt viens no tiem, kas raksta blogus, vai būt šī saucamā "mutesdaļa" kura drīkst pateikt kautko par mani.
Fakts ir tāds, ka viens no šīs "šķiras", kas sauc sevi par "draugu" vai "runaspersonu" ja viņam ir kaut kas par mani sakāms, tad man liekas, ka ir jāatver diskusija priekš viņa, tad visiem būs labi."

Nēesat pamanījuši, ka gandrīz katrs blogs sastāv no Lindsijas vārda?
Tas ir tikai Michael Lohan!


Tūlkots no hollyscoop

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru