svētdiena, 2008. gada 28. decembris

Michael Lohan izveido oficiālu blogu


Lindsijas tēvs, Michael Lohan, izveidoja savu personīgo blogu ar nosaukumu "Michaela Lohana reālie stāsti". Viņa pirmais ieraksts turpina "karsto" sarunu par meitas draugiem, citāts no Bībeles un atklāti vairāk par ģimenes netīrajām lietām. Lūk

" Tā kā šis ir mans pirmais blogs, nesāksim uzreiz ar ko negatīvu. Paskatīsimies dažādus norādījumus un likumus "dzīvot līdzās" ja mēs vēlamies piedalīties šajā mājas lapā! Vispirms visi, mēģiniet savu labāko draugu atturēt no lamāšanās, meliem un aplamām liecībām. Es zinu, ka tas ir grūti, dažiem no jums, bet mēģiniet. "Šī mājas lapa novedīs Jūs līdz patiesībai! Fakti, kuri vairums būs pārfabricēti. Es zinu daudz cilvēkus, kuriem patīk "pabarot uguni" un tad paslēpties zem sveša vārda, atstājot sevi anonīmu vai prezentēt sevi kā "tuvu draugu", "veselumu". Bet patiesībā, kad tas viss nāk gaismā, tu vairāk apmulķo sevi nevis pārējos. Tā vietā labāk paskaties no malas, ar to ir jāsāk.

"Ir viegli rādīt pirkstus un izteikt spriedumus. Grūtākais tai visā ir skatīties spogulī un apsūdzēt citus. Tāpēc lūdzu paturi šīs lietas savā prātā, pirms komentēsi.

"Labi, tātad sākam...Šodien TmZ, manai mīļajai meitiņai Linsijai tika prasīts izteikties par to,ko viņa man pateica, "Samanta lieto narkotikas!"

"Vienīgā Lindsijas atbilde bija, lai viņš pats paskatās uz sevi!"

"Jā! Lindsija bija atklāta! Ļaujiet pavaicāt man; vai tas biju es kurš uzņēma bildi stacijā kurā bija pilna soma ar narkotikām? Vai jūs redzat mani ballējamies kopā ar Lindsiju, vai citiem maniem bērniem, vai arī karojot ar viņiem? Vai tas biju es, kas izleca ārā pie DJ un iedunkāja viņu, kad viņa bija kopā ar Calum Best? Vai es vizināju Lindsiju apkārt vairākas stundas pa LA līdz viņa aizmiga, pirms tam spiežot uz bremzēm, un tad piezvanot The Paps un pārdod bildes ar to? Uh!

"Svarīgākais šajā visā ir, ka es biju vienīgais, kas centās pasargāt Lindsiju no šiem visiem parazītiem. Gluži kā AJ's, parazītu publicists, viņi vēlējās būt par Lindsijas menedžeri, miessargu,viņi nebija izpalīdzīgie asistenti, viņi bija no elles, kuri pavadīja laiku paceļoties augstāk un aplaupot upurus, pēc tam zvanot uz 911 ziņojot par nelaimi, vēl saņēma atvieglojumus.

"Nē, ne es, ne arī mana ģimene!

"Protams, es pieļāvu kļūdas, bet es viņas esmu sapratis un izlabojis. Es turpinu sevi turēt par atbildīgo priekš maniem tuvākajiem, es to daru un darīšu! Es runāju taisnību! Es mīlu Dievu un cilvēkus, kas runā un zina patiesību!

"Neviens no mums nav perfekts, bet mums jācenšas būt tik perfektiem cik varam. Neizmanto cilvēkus, neapmelo viņus, nestāsti nepatiesas lietas, nēesi greizsirdīgs un noteikti nemelo!

"Atcerieties, Dievs ir taisnība un velns ir melis. Tāpēc tev ir tikai viena iespēja, atbalstīt Dievu vai velnu.

"Tā, kā ja vēlies īstu stāstu un ja vēlies dzirdēt patiesības balsi pievienojies tam!

"Ļauj, lai vējš ir tavā paspārnē un tavā dzīve iespīdētu gaisma."

Tūlkots no lindsaylohanfan.org

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru